استخر هتل جول

استخر هتل جول در دالاسیک پروژه ی مهندسی جسورانهاست که توسط شرکت مهندسی تگزاس در طبقه ی دهم هتل جول joule   در دالاس آمریکا قرار دارد. این استخر2.5متر از لبه ی ساختمان بیرون زده و در بالای خیابان مین قرار دارد. این هتل در سال 1927 توسط adam d. tihany معمار صاحب نام امریکایی ساخته شد.

استخر هتل هاربور پلازا در هنگ کنگ

این استخرنماد لوکس گرایی هنگ کنگ می باشد که در طبقه ی 23 این ساختمان قرار دارد.استخری روباز است که رو به روی خلیج ویکتوریا نمای شگفت انگیزی را به مشتریان این هتل ارایه می دهد.

استخر باد شیف در آلمان

استخری عجیب و غیر عادی در شهر برلین است. این مکان در تابستان به استخری روباز تبدیل می شود و در زمستان همه جای آن سر پوشیده می شود و چند سونای اضافی به آن اضافه می گردد. کاربری این مکان پیش تر جا به جایی و حمل و نقل کالا بود که بر روی رودخانه ی اسپری spree river بنا شده است.

استخر pimalai rsort  در تایلند

استخری شگفت انگیز در جزیره کولانتا  ko lanta در جنوب تایلند است. این استخر بیشتر شبیه یک معبد بودایی است که 50 متر بالا تر از سطح دریاهاست و از آب شیرین پر می شودبا شنا کردن در این استخرنمایی زیبا از ساحل و دریا نصیب شناگران می شود و همچنین غواصی در این استخر هیجان بیشتری به مخاطبان خود می دهد.

استخر طلایی در لهاسای تبت

استخری در یک هتل 5 ستاره بسیار گران که با کف پوش طلا و دمای آب آن بین 28 تا 32 درجه است. این استخر فوق لوکس بسیار منحصر به فرد می باشد که دارای جکوزی، سونا و… می باشد.

استخر آکواریوم در هتل گلدن ناگت لاس وگاس

شنایی خارق العاده باهمراهی کردن با ماهی ها و کوسه ها که دور تا دور استخر در اکواریومی هستند. شما شیشه دورتادور را احساس نمی کنید و این موضوع به استخر جذابیت بیشتری می بخشد. همچنین این استخر دارای سرسره ی شیشه ای بسیار هیجان انگیز می باشد که شما در هرجایی این امکانات هیجان انگیز را پیدا نخواهید کرد.

استخر هتل سنت لوسیا کوه جید

در جزیره کوچکی در شرق دریای کاراییب در اقیانوس اطلس استخرهایی بی کران و بسیار جذاب قرار دارد.استخر ها درون هر کدام از اتاق های هتل سنت لوسیا به اندازه 40 تا 80 متر مربع قرار دارند که در فضای خصوصی میهمانان هتل آرامش را با منظره ای زیبا به آن ها هدیه می کند.

استخرهای کاسداس سوسپندیاس

این استخرها در بالای هتل ناچامندا قرار دارند. استخرها همگی به آبشارهای نزدیک هتل متصل می شود و آرامشی وصف ناپذیر را با ترکیب منظره ای فوق العاده به مخاطبان هدیه می دهد.

استخر استرادیواریوس در نیویورک

استخری با شکل ویولن به نام بهترین سازنده ی این ساز استرادیواریوس است به شکل ساز ویولن می باشد. این استخر با ظرافت و معماری خاصی ساخته شده است و دارای تمام قسمت های ساز ویولن می باشد. مهندسی و اجرای آن توسط شرکت cipriano landscape design & custom swimming pools  ساخته شده است.

استخر هتل the cambrian

یکی از 20 هتل و چشمه ی برتر کشور سوئد است ودارای استخری بر فراز کوه های آلپ می باشد.آب و هوای سرد ومنظره ی کوه های پوشیده از برف شاید جای مناسبی برای آب تنی به نظر نیاید اما این استخر دارای آب گرم می باشد که فرصتی طلایی برای آب تنی در آب های گرم در سرمای کوهستان به شما می بخشد. دور تا دور این استخر توسط دیوارهای شیشه ای محاصره شده است .

استخرهتل boscolo بوسکولو میلان

این استخر مجلل توسط معمار سیمونه میچلی طراحی شده وبهشتی وسیع به سبک لوکس و مدرن مخاطبان خود را محو زیبایی این مکان آرامش بخش می کند. ساختمان این بنا فضایی 600 متری دارد و دارای آبشار استخر و سونا و … است. کُره هایی روی سقف و دیوار تعبیه شده اند که رنک آبی استخر را مانند حبابی انعکاس می دهد. ارگونومی و مسایل زیبایی شناسانه این مکان به شما آرمش می دهد.

استخر هتل اینتر کنتیننتال

هتل اینتر کنتیننتال در دوبی دارای استخری زیبا می باشد که روی یکی از بام های ساختمان با بیرون زدگی شبیه بالکنی آبی قرار دارد. این استخر لوکس با زیبایی چشمگیری شما را به آب تنی در آسمان خراش های دوبی با منظره ای شگفت انگیز دعوت می کند.